28 Mart 2012 Çarşamba

Pepper Home Gelin Yatak Örtüsü

Böyle bir yatak örtüsü alsam mı almasam mı diye öyle çok düşünmüştüm ki baktıklarımın fiyatları oldukça yüksekti ve o kadar parayıda vermek içimden gelmiyordu.Yine birgün Seray Çeyiz'e yolum düştü ve bu yatak örtüsünü gördüm.Yaklaşık 1 ay sonra tesadüfen dükkanın önünden geçerken anneme göstermek için içeri girdik ve aldık çıktık :) Manisalılar Seray Çeyiz'i bilirler bilmeyen varsada mutlaka uğramalı güzel farklı ürünler getiriyorlar.Bu yatak örtüsü oldukça zarif görünüyor.Üzerinde taşlar olmasada deseninin ipliği çıplak göz ile özellikle güneş ışığında pırıl pırıl parlıyor.Kuru temizlemeye de gerek yok çamaşır makinasında yıkanabiliyor.Tülün altında ki ipek tafta kumaşta örtüyü bir o kadar şık yapıyor. Markası ise Pepper Home, bu markanın diğer ürünleride bir o kadar güzel.İçime sinen birşey aldığım için mutluyum :) Allah mutlu günlerde kullanmayı nasip etsin...




11 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. fiyatı 500tl olması lazımdı cnm yanlış hatırlamıyorsam.Alalı 4-5 ay oldu.

      Sil
  2. çok şıkmış gerçektende:)
    huzurla sağlıkla kullan canım..
    innciler ayrı bir şıklık katmış..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) inci detayını ayrı severdim yatak örtüsünde de olması güzel bir tesadüf oldu.

      Sil
  3. merhabalar..iyi günlerde kullanın inşaallah (: benim blogumada beklerim sizi(:

    YanıtlaSil
  4. hem çok şık hemde çok zarif...

    YanıtlaSil
  5. canım aradıgını bulduguna sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm bende nasıl sevindim bilemezsin :)

      Sil
  6. çok zarif güle güle kullanmayı nasip etsin :)

    YanıtlaSil
  7. çok zarif.sade şıklığı bu bence.güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil