14 Mart 2012 Çarşamba

İyi ki Doğdun Kızım ♥

Tesadüfler sonucu bana geldiğinde öyle ufaktın ki yürürken popişinin üzerine düşüp duruyordun.Geceleri yanımda uyumak için kutunun içinden zıp zıp zıplıyordun ama bir tülü çıkamıyordun :) Sonunda dayanamayıp seni yanıma yatırıyordum.5 dk uyusan 15 dakika mık mık sesler çıkarıyordun, işe çok uykusuz gittiğim günleri bilirim :) Sabah sen uyanma diye odanın kapısını yavaşta kapatıp çıkıyordum.Evdekiler her ne kadar hayvan sevseler de bi anda elimde köpek ile karşılarına çıkınca şaşırıp kaldılar ama şimdi evimizin neşe kaynağısın, iyi ki geldin diyorlar.

Dün kızımın doğum günüydü 5 yaşına girdi. Bu yeni yaşında yaramazlıkların biraz azalsın be annem gerçi yaramazlıkta değil ama ah o boyuna bakmadan çıkardığın koca sesin var ya işte o olmasın :)

Tarçın bu fotoğrafta henüz 2 aylık
Bu zamana kadar kuş, tavşan, balık ve hatta horoz bile besledik :) Ben daha ufakken pazardan alınan civciv kocaman ibikli evcil bir horoz olmuştu.Balkonda bakamaz duruma geldiğimizde bir tanıdığa bırakmıştık.Köpek  beslemek ise gerçekten zor bir iş..Özellikle apartman dairesinde oturunca zorluk derecesi daha çok artıyor.Fakat onlardan gelen karşılıksız kocaman sevgi ise çok başka...

Güzel ikizlerin bu güzel hediyesine dahil olmamak olmazdı :) Çekiliş için sizi şöyle alayım www.betwinus.com

Diğer güzellik ise burada ;)

6 yorum:

  1. çok şeker yaa:))
    uzun ömürlü olsunn anneciği:)
    okşa benim için o yumoşş tüylerini..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. çook tatlıymış ama bu köpekçik yaaa ;))

    YanıtlaSil
  3. Tarçın'ı yerim ben :) Bizimde belçika kurdumuz var 6 yaşında artık yaşlanmaya başlıyor seninki de durgunlaşır zamanla :) Golden cinsi köpekler çok şekerler zaten ama tarçın da ayrı bir şekermiş.

    YanıtlaSil
  4. ayy o neseker birşeymiş oyle :)

    YanıtlaSil
  5. çok şekeeerr ya maşallahh

    YanıtlaSil
  6. şekerdir benim kızım :) teşekkür ederiz hepinize.

    YanıtlaSil