19 Mart 2012 Pazartesi

Çeyize Eklenenler Cicilerim :)

Bugün tam anlamıyla pazartesi sendromu içerisindeydim.Bu sendromda olan sadece ben değildim, sabah işe gelirken ve eve dönerken öyle saçma sapan bi trafik vardı ki anlam vermek güçtü.Hafta sonu ise birkaç parça şey aldım ve tabi hemen çeyize sakladım :) Zaten toplu iğneyi bile çeyize saklama durumunda olunca ufak bir şey bile alsam kaldırıyorum.Annem ve teyzemde sağ olsunlar destek oluyorlar.

Days in Colours örgü battaniye takımı annemin hediyesi ♥ Yeni açılan bir mağazadan hem indirimli hemde çift kişilik yorgan hediyesi ile beraber çok iyi oldu.
Peçeteler ise tesadüf eseri Bim'den. Favorim kuş desenli ;)
8-9 Mart Kadınlar Günü için Migros'ta güzel indirimler vardı.Bizde iş yerinden arkadaşım ile gittik.Bazı mutfak gereçlerini ararken bu bardak altlıklarına denk geldim ve arkadaşım ile rafı resmen talan ettik :)
Hem Minnie Mouse hemde pudra rengi bir arada olunca evde giymek için tiril tiril bir gecelik sahibi oldum hemde 10 TL :)

16 yorum:

  1. bardak altlıkları ne güzelmiş,battaniye setinin rengi de öyle

    YanıtlaSil
  2. canım örgü battaniye takımının rengi çok tatlı güle güle kullan :) ve peçetelerine bayıldımmm, ben de farklı peçeteleri TepeHome'dan alıyordum Bim'e de bakacağım bundan sonra. sağol..

    YanıtlaSil
  3. yatak örtün, battaniye takımın maşallah ne kadar da güzelmiş:) güle güle kullan canım Allah bize de nasip etsin böyle cici ve pembe seyleri <3 sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. battaniye bir harika! bim peçetelere her girdiğimde bakarım çok iyi şeyler çıkıyor;) migros bardak altlıklarının gül desenlisini aldım ben de, migrosta da çeyiz için çok şey buluyorum ben:))

    YanıtlaSil
  5. Neval, ufak tefek ama güzel şeyler bulunca çok mutlu oluyorum, tıpkı bu bardak altlıkları gibi işte :)

    gelinyolu, bu takımın birde turkuaz olanı var oda güzeldi.Peçeteler, alışveirş sitelerine de geliyor ama Bim'de tabi daha ucuz olması avantaj ;)

    Rüzgara Dogru, sağol canım, amin aldığımız herşeyi mutlulukla kullanalım inşallah.

    yeni hayat, arkadaşımda bardak altlıklarının gül desenlisini aldı.O desende çok güzel gerçekten ;)

    YanıtlaSil
  6. inanırmısın dcemde nie inanmıcaksn peçetelerin 3 ünüde geçen aldım bim den tesadüfe bak:)

    YanıtlaSil
  7. pembe mor alg, inanırım tabi şekerim :) çeyizkolikler olarak nerde ne var gözler faltaşı resmen :D

    YanıtlaSil
  8. bim'in peçeteleri meşhurmuş meğer:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meşhurmuydu bilmiyorum ama güzel şeyler çıkıyor bazen Bim'den :)

      Sil
  9. O ÖRGÜ BATTANİYEYİ BANA VEEEEER:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. al şekerim senin olsun :) bunun diğer renkleri de çok güzel. Arkadaşım turkuaz olanını almıştı.

      Sil
  10. canım hepsi çok güzel güle güle kullan. ben de benetton örgü battaniye takımı almıştı çok kullanışlı oluyomuş. bu aralar ben de peçte stoğu yapıyorum, english homeda da çok güzel peçeteler var ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol cnm, ah English Home Manisa'da henüz açılmadı. İzmir'de ki mağazasına da maalesef çok sık gidemiyorum.Tepe home ve English home yakın zamanda gitmek istediğim yerler arasında.

      Sil