7 Mart 2012 Çarşamba

Kadınlar Günü'ne Özel Linens %25 İndirim Fırsatı

Linens 8 Mart Kadınlar Günümüzü %25 indirim ile kutluyormuş.İndirim 7-8-9-10-11 Mart tarihlerine kadar devam edecek.Linens'in internet alışveriş sitesini seviyorum ama stoklarını güncel tutsalar çok daha iyi olacak.Kaç aydır baktığım ürünler hala stokta yok.Alışveriş sitesine göz atmak için tıklayınız efenim :)

Çeyizimin ihtiyaç listesinde yer alan masa örtüsü takımı için Linens'te güzel şeyler var ama benim en beğendiğim yine stoklarda yok :(



7 yorum:

  1. canım benim de mail kutuma geldi, hemen baktım ama hal i hazırda indirimli olmayan ürünlerde yapmışlar bu %25i ve sürekli siteye baktıgımdan biliyorum, bazı yatak örtülerinin fiyatı artmış, bazı modeller de siteden kaldırılmış gibi geldi bana :S

    YanıtlaSil
  2. Gamze, indirimin hakkını vermemişler bencede. Ürünlerin çoğu stokta yok.Böyle indirimler Taç'ta güzel oluyor.Fiyatları şişirmeden direk indirim yapıyorlar.

    YanıtlaSil
  3. evet, taç'ın indirimleri güzel oluyor, ben de gecen ay bir her mevsim yatak seti almıştım ordan :) english home'un sitesinde de güzel indirimler var, oraya da bir bak istersen :)

    YanıtlaSil
  4. evet bugün ve yarın English Home'da kargo ücretsiz ama onlarda siteye tüm ürünleri ekleyemediler maalesef :(
    Aldıklarını güle güle kullan tatlım bu arada :)

    YanıtlaSil
  5. bana da mesaj ve mail gelince hemen siteye baktım yok yani alabileceğim birşey, mağazasına gideyim bakayım dedim. English home'da da mı kampanya var bakayım hemen:)masa örtüsü takımı almam lazım ama masam henüz belli olmadığı için bekliyorum!

    YanıtlaSil
  6. ne kadar güzelmiş bu takım ya bayıldım resmen, tam çeyizlik:)

    YanıtlaSil
  7. yeni hayat, mağazadan bakmak çok daha iyi olur.Benimde masam belli değil ama ideal ölçülere göre alayım diyorum.Mağazada genel olarak hangi ebatların satıldığına göre yardımcı olurlar diye düşünüyorum.

    pembe gönlüm sende, benimde çok beğendiğim takımlar bunlar tatlım :)

    YanıtlaSil