4 Temmuz 2011 Pazartesi

Sarev Nevresim Takımları

Nişanlım askere gidene kadar aklımda hiç çeyiz için neler alınır benim nelerim var aklıma gelmemişti.Taa ki çevremdekilerin bana çeyizinde şu var mı bu var mı diye sormaya başladıkları zamana kadar.Annem sürekli bişeyler aldığını söylüyordu ama ben ilgilenmiyordum ilgimi çekmiyordu.Ama bi yerden başlamak lazımdı.Anneme sordum nelerim var nelerim yok diye.Tabi olanların içinde beğenmediğim şeylerde yok değil.Annelerle genelde "ben beğendim sen beğenmedin" tartışması hep oluyor.Biz annemle alışverişe gittiğimizde mutlaka bi tartışma harbi yaşayıp döneriz.

Ben bizzat kendim ilk nevresim takımlarından başladım.Saten pamuk grubunda genel olarak baktığım markalar Sarev ve Taç oldu. Aşağıda ki takımlar Sarev'e ait.Trendyol, markafoni ve limango gibi alışveriş sitelerinde bazen çok indirimler oluyor, sizinde ihtiyacınız var ise buraları takip edin.

Kahverengi olanı nişanlımın yoğun isteği üzerine alındı :)

Fiyatlar 150TL ile 176TL arasında değişiyor.Mavili olan takım Exclusive serisi o biraz daha pahalı.
 
Renkler gerçekte daha güzel nette bu şekilde görünüyor. Bundan sonra alırsam eğer çiçek desenli daha soft desenler alacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder