5 Eylül 2011 Pazartesi

Mis Kokan Bir Hafta

Benim tatilim ailemle güzel kahvaltılar ve akşam sofraları eşliğinde geç kalma işe yetişme telaşı olmadan geldi geçti.Bir yerlere gitmedim sadece ev-çarşı arasında gittim geldim :) Çeyize ciciler aldım fotoğrafladığımda hemen ekleyeceğim.Az önce de Eyüp Sabri Tuncer'in el vücut kremlerinden ve body splashlarından aldım.Bloglarda hep görüyordum ama maalesef ben alana kadar stoklar tükenmiş oluyordu.Bu defa kalan bi kaç tane bulunca alıp denemek istedim. 6 ürün ve kargo 13,72TL'ye geldi.Sabırsızlıla gelmelerini bekliyorum. Sizede mis gibi tazelik kokan bir hafta diliyorum.

3 yorum:

  1. Henüz sevgilisi bile olmadığı halde çeyiz düzerek mutlu olan sapığın biri de benim :)

    Aldıklarını görmeyi sabırsızlıkla bekliyorum.

    Üşengeçliğim geçince bende bayramda aldıklarımı paylaaşıcam bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. benden de sana bebeem bu arada SAMSUNG Led TV kuzum .)mucx

    YanıtlaSil
  3. Fulya Bozkurt, benden bir tane daha oh ne güzel :)aramızda kalsın o üşengeçlik bendede var hihi :)

    YanıtlaSil